22 Ağustos 2007 Çarşamba

Artist Rap Nickleri

Ne__PİŞMANLIK,___ne__DE__isyan__DERİNDEN__bir__'KE ŞKE'dir___İNSAN.....

YANLIZLIK___gerçek___DEMEK....gerçek___BİZİ___çeke cek....

HeRŞeYi aNLaTaN gÖzLeR vaRKen sÖzLeR koLaYCıLıK oLuR YeTMeZdE zAtEn..!!!!

CoCa CoLayım Hayatın tadıyıM.Roccoyum choq $ekeriM.aLbeniyim ßahanem cook.çikoLataLı qofretim arkadaŞLAr beni sewmeyeN warMı..?

' __SeYrAnTePeLi__kOyVeRdİM hAyAtı...aCaBa dAhA GöReMeDiĞiM kAç YüZüN.kAÇ rEnGiN vAR bE HaYaT..

Anne Sevgisi Gibi KARŞILIKSIZ Seviyoruz Seni !! GaLaTaSaRaY !!

*****SaHiPSiZ BaKıŞLaRıNıN SaHiBi oLMaK iSTeRDiM*****

€g€я $€νg!η ß!я н€ν€$$€ g€яç€к ∂€1ℓ нαуαℓ$€ η!¥€т!η $€ν!ρ α¢1 ν€ям€к$€ $€νм€ ß€η1 αякα∂4$...

' Hayat bana cok zor qeLiyo...ANLAMIYoRuM!

' ' h€rkesin ßiras faiLi oLduqu meÇhuL ßir Cinayetim $imdi…! ' '

' Hayat bana cok zor qeLiyo...ANLAMIYoRuM! Gİtmem gerek bu şehirden... dayanamıyorum nefes alamıyorum ARTIKKKK..

[sEn BeNiM hAyAtIm pİyOnSuN sEni KaYbEdErSeM pUaNIm GiDeR aMa BeN sEnİn HaYaTıNdA şAh'ıM bEnİ kaYbEdErSeN oYuN bİtEr]

HepTe DefoLuLaR ßuLuyor ßeNi yaN SaNayi DeğiL oRjiNaL ßiR a$K aRıyoRuM ! ! !

' ...ҳ̸Ҳ̸ҳ[̲̅o][̲̅Ğ][̲̅u][̲̅Z]ҳ̸Ҳ̸ҳ...Sen Bizi ALeme DeğiL, KaranLık Çöktümü GeceLeRe Sor..
*Yüreğim Küçük DeğiLde YaLNızLıĞıM BüYüK BeniM

anlatamadıgım hikayelerimin kırıntıları gözbebeklerşme hapsoldu ele avuca sıgmayacak hayallerim bir kuş kanadında artık uçtu

Ama tabi ki sen sana yakışanı yaptın.BENİ BIRAKTIN: (Bu gidişi daha önce birçok kez izlemiştim.Her şeye alıştım ama aynı şey çok defa yaşanmasına rağmen hala alışamadım.Yokluğunu kaldıramadım..

' ...ҳ̸Ҳ̸ҳ[̲̅o][̲̅Ğ][̲̅u][̲̅Z]ҳ̸Ҳ̸ҳ...HeRŞeYi aNLaTaN gÖzLeR vaRKen sÖzLeR koLaYCıLıK oLuR YeTMeZdE zAtEn..!!!!

H£®k£S AyNıyk£N ߣN Fa®kLıydıM. $iMdi H£®k£S Fa®k Pe$iNd£ ߣN Yin£ AyNıyıM!

SeN GüzeL BiR KızSıN LiseLi,BeN isE AcıMa DuYguSu oLmaYaN BiR SeRSeRi,SeNiN eLinde EsKiSi GiBi kaLEm kağıT,BeniM VucüDuMda jiLeT izLeRi...

HaYaT BiR TiYaTrO DeDiLeR BaNa BiR RoL VeRdİlEr,En AcIsI BeNiMkİ İdİ;ÖnCe SeV SoNrA TeRk Et DeDiLeR...

Pa$a GönLüm İsTéRSé SéVéRim Zorlama İsTérSém Sévdiririm DiyéCékSinKi NéRéYé Kadar Bu HavaLAr ? Kim TaKaR ! DévRan DöNéNé kaDar !! . .

Zülmü Alkı$LaYamam,Zalimi AsLa SéVéMéM Gélénin Kéyfi için GéçmiŞé Kalkıp Sövemem !

YasakLandın!! Hep SakLandığın bu KaLpten kovuLdun Sen.Isınıp Uyumayı Unut,SarıLıp AğLamayıda Günaydın Gittim Ben....

ÇizDm $iLdm qéÇmisiMzi qLéCéqé Da!R ßtn éSkizLri.$nLé yARnm yoqqi...''hayatımsın'' cMléSndqi qizLi ÖzNe Sanm$tm qéNdimi!

Bbenim Ssevdam Ssevipte Kkvuşamayanlardandı...Bbenim Ssevdam Aanlatılmaz Yyaşanırdı

♣BEN O KULAKLARA GÖRE AĞIZ DEĞİLİM ,O DUYMAYA ALIŞTIĞINIZ ŞEYLERİ SÖYLEMEYEBİLİRim ..

Vâzqêcмê $âkîη .. яûhûηLâ $âvâ$ vêя.. êLßêttêkî kâzâηâcâk$îη..

Kâyßêtмêktêη kôямâ..O zâмâη hâyâtîηî dâ Kâyßêdêя$în

Kâyßêtмêk âcîzLêяê yâkî$îя..$êη hîç kâzâηмâ î$têqîηî yîtîrмê..

Hêp ßîr yêrdê ßîr î$îk vâ®∂îя.. ôηûη pê$îη∂êη qît..

ArTık Ne Sevmeyi İstiyoRum Ne SeviLmeyi ÇüNkü hep yarım kaLDı sevmeLerim ve hep SAHTEYDİ SeveNLerim...

/////^^^^^___RaPoRsUz DeLi___^^^^^/////

Kalbim Kırıla Kırıla KIRMAYI da Öğrenecek..!!

bu şehir bu kalabalık bu karmaşa...
içim burkuluyor...
onca insan bir sen olmuyor...
ve sen onca insandan biri olmuyorsun...

Pazartesi bakistik, Sali tanisdik, Carsamba arkadastik, Persembe iki asik. Cuma alistik, Cumartesi tartistik, Pazar Ayrildik..

kaSmaS beNi KaHpE göNüLLeRiN SewGisi aSıL koYaN iSe deeR weRdikLeRimiN siqtR oluP gitMesİi...!

///^^^__RaPoRsUz DeLi__^^^///..7/24 online../// ;)
' Tişörtüm ßeyaz Delly'im ßiras
............uMuTLaR TüKeNDi GeNe............

Umutsuz umutsuz attılar beni, Renksiz güneşe
Rengi yoktu ölümün! Sonu yoktu bugünün

HyT'Da NoKTa KoYaMaDıĞıM Bi SeN VaRDıN... aRTıK SaNa Da ViRGüL(,) YaKıŞıR,,,,,,,,

yolcuydum son seferinde indirdin beni kayıp şehirde

Sen Doğruları Hiç Sevmedin ki Utanasın...

HaYaT DédiLér OnunLa Olmaq Dédİm UmuT DédiLér Onu Dü$üNméq DédiM Ölméq DédiLér OndaN AyrıLmaq DédiM 'O' Kim DédiLér SENİ SöLédiM!

' SaKıN BiRgÜn dÜşLeRiMiN En kArAnLıK YeRiNdE ÇıKıP GeLmE…SaKıN GeLmE GöZyAşLaRıMı sIlMeYe eLlErInE KaNıM BuLaŞmAsIn

Vicdanla birlikte şeref ararım ben sevdiklerimde...her zaman doğru değildir seçimlerim..gün gelir şerefsizleride severim...!

ŞeReFsİzLeRiN ŞeReFsİzCe YaŞaDıĞı Bu dÜnYaDa SeNdE ŞeReFsİzCe YaŞıYoRsAn AdİLiĞiNe BoNcUk TaKtA NAzAr DeYmEsİn.

bir varsın bir yoksun tıpkı çocukluğumda anlatılan masallar gibi.......

' BaZéN sOnLaR Ba$LanGıÇTR KaÇı$Larsa KuRtuLu$..GéRiDe kALnLaRı çÖp Dİé Atmı$M KöPeq oLan bUyuRSN KaRı$tıRSın.!

Al GöTüR bEnİ gUrUrUn OLmADıĞı bİr yERe YokSA bU HaYaT ÇeKiLMiYOr AşkIN böLESi GÜCÜMe GİdİoR...

GeLeceğiM ßeKLe DeDi...
ßeN ßeKLeMeDiM o Da GeLmeDi...
öLüm Gißi ßir ŞeYDi aMa KiMSe öLmedi...!

Çok masal anlatıldı,hepsinin sonunda ayrılık notunu okudu zanlı
Benim hayatımı bir kişi yıktı,kalemimi kırdı,sözlükte sevgiliydi anlamı ..

uZuN GeCeLeRDe uYKuMSa ViRGüLüM,Bu KıSa CüMLeDe SoN NoKTaDıR öLüMüM

BilmedikLeriMi AyakLaRıMıN AltıNa ALsayDım BaşıM GöğE EreRdİ....!”

yoruldum artık...dermanım kalmadı...sevdim sevilemedim..ben agladım o güldü..sizde sevgi bumuydu..karsılıksız birşeymi?????

NaĞmeLeRiN yErİnE bUgÜn SeLa SeSi VaR...sÖyLeYiN aŞıKLaRa AşKıN cEnAzEsİ vAr..

hiç bir şey söylemiyorum artık hiç bir söz herkez susmalı artık kimse konuşmamalı....!


HayaT öLe ßiR Karma$a Ki:
Ya DoRu zmnDa YanLı$ inSaNı ÇıkaRıo Kar$ına,
Ya Da yanLı$ zmnDa DoRu iNsaNıN Kayßına Ndn oLuyo..
aRtıK qüweN we MutLuLuğu ßuLmak Çoq zoR,
İnsanLarı TanımaK ßir 0 kaDar İmkanSız!
Ya zmNa yeNıLıoSun, Ya Ki$iye!!..

aSLINdA NeREYe nErEYe DIe sOrMuYOrUMdA KaPILIp gİdİyOrUm ASkı BulDUgUM AnDa

[c=34]SeYrAnTePeLi (h)(h) |!]Җ[!|ЯзŦũЯή Øf Ŧħз RaPoRsUz_DeLi (h)(h) |!]Җ[!|• ● ||ĆǿрŷяіgħŦ 2007 © RoZoLsKy|| ● •[/c=4]

' Ti$öRTüM ߀yaZ d€LLy'İm ßiRaS GöML€ğİm MaVi At€$ €d€RiMm Aßi

' HaYaT PaRmAkLaRIMIN UcUnDaN KaYıP GiTti..dUrDuRaMaDıM.UğRaŞtIm.AmA OlMaDı.yA BeN AcEmIyDIm.yAdA HaYaT ÇoK TeCrÜbEliYdİ

T€k T€s€lLiM k@D€hL€R ß@şK@ ßiR ş€Y İsT€m€z s@rHoŞ €Tsİn Y€T€rkİ r@Kı Ş@r@P F@Rk €TM€z


+ ßn isTemesemde HayaT haLa Devam £diyor ve
zamaN haLa Su GiBi akıyOr.ve ßen kısırdöngü bi oyunun içindeym,LeveL aTLadımmı Hiç ßiLmiyorM
PuanLarım siLindi ve gaLiba JeTonumda ßiTti
Oyun ne kadar devam eder ßiLmiyorm ama
ßn GameOver oLmasını bekLiyorm!!+


Bazen Ciddi,bazen Sakaci..Bazen Duygusal,bazen dertli..Bazen gicik,bazen güzel..Bazen Suskun,bazen geveze..Bazen Deli,bazen Catlak.. Ama herdaim MANYAK !


...::: Kötüler sevilmezz .. Ve bende sevilmedim :::...
...::: Adamına göre olamadığım için midir ? :::...
...::: Yalakalığı benimseyenler sevilsin :::...
...::: Ben buyum kimseye ihtiyacım da Y-o-K ! :::...

aKlımDa ÇekiP GitmeleR VaR Şu GünlerDe..!

ßu saattén s0nrA UgrA$mAm DünümLé wé DünümDékiLérLé.,.ßén yAr|nA ßakar|m yAn|mDakiLérLé...!!!...

siliyor Dünlerimi Yine Aşk .. ßirbaşıma ßırakıp Da ßeni...DuymazLıktaN GeLiyorsuN ßaK..

BeNDeYDiN NeFeS GiBi, SeNDeYDiM HeVeS GiBi, ALLAH KaHReTSiN SeNiN GiBi SeVeNLeRi!!!!!!!!!

….En yakın bildiğim vefasız çıktı, beni DÜŞMAN değilde dostlarım yıktı….

Haketmediğini ßiLe ßiLe sevmek mi yoksa çekip gitmekmi????

Kéndimi anlatacak olsam sadéce nefrétimi haykırırdım dünyaya...»

£y İ$T@NßUL ! Sana yeniLdim bir günahkar yüzünden... Verme istemem!.. ßırak!.. Üstü kalsın!.. aLacağım yok senden...

BiR ÖmüR boYu sEnİnlEyim dEsEn De iStEmeM aRtiK. ÇüNkÜ sEn rüzGarin coşTurdUgU birtoz bulutusun, bugün bana esersin ...yarin ele

>((((yaşayabilmek kurduğum en büyük hayal))))<

[[...YÜREGIN VARSA GEL,,SEVGIN VARSA GEL,,HASRETIN VARSA GEL..SEVEN INSAN TANIMAZ ENGEL...]]

..][..®uHuMDaN BaŞKa DoSTuM oLMaDı,,Ve De®DiMi DiNLeYeN SaDeCe GöNLüm Va®Dı..][..

SaHiLe oTuRmUs DeNiZe bAkAn sIgArAyI TuTuP TeRs yAkAn YaKaSıZ GoMlEgE kırAvAt TaKaN BiR AsIk gOrUrSeN bEnİ HaTıRlA


Msn Nickleri by msn nickleri