22 Ağustos 2007 Çarşamba

Sekilli Sözlerden Devam

/Ne bekar Ne İLiş$kide 7/24 ÇeLi$kide../

SEVDİM____seni____NEDENSİS____sevmedin_____BENİ___ __şerefsis___AMA__bis__KALDIRDIĞIMIZ____GÖTÜ__İNDİ RMESİNİDE__BİLİRİZ..

ALçak gönüllü oL iyice aLçaL!!

...BeLkydE zAmAnSıZ aÇtIm İçİmİ...

(€teqiNi__|__İnDiRMeK__|__İ$TeDiqİn__|__İcİn__ |__ HaYaT__|__F...$e__|__SaNa__|__qÖrE!!!!)

S€nSis__|__q€ç€n__|__qünL€riN__|__k@s@sı__|__yoq__ |__be@__|__S€vqiLii !!!

[TaNıDIqM__|__En__|__Büüq__|__S.....q__|__KaD€RdR!!]

SeVqİLeR SaHte....TİpLer KaHpE....HaYatInIs PlaN....ALayInIs YaLaN !!

£$k!_|_Ka$haRdAn_|_ToSt_|_£$k!_|_$eVqhİLidEn_|_DoS t_|_oLmAz . .

(...yaşaM mI bN mi bedbahTım..?)

ßen Sewdamı kefenLemiŞim öLsemde 1 öLmesemde . . .

(dnYa_|_qeSeqeNlEr_|_ArAsInDa_|_Teq_|_p**ctr . !)


(̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے~ ~YAKLAŞMA TOZ OLURSUN GEÇME PİŞMAN OLUR (̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪے~ ~:

HakedéNe YoL VeRMek Bize YaKı$ıR

Özlüyorum Bana Bakan Güzel Gözlerini Eger Seni Unutursam Sarsın Kefen Bedenim

Dudaqlarım Kilitli Hoşcaqal Buqun...!

0 yorum:


Msn Nickleri by msn nickleri