22 Ağustos 2007 Çarşamba

Ask Sevgi Nickleri, Ayrilik Nickleri, Uzucu Nickler

[a=1][c=20]öLüм öиcєsi yorguиLuк vαr gözLєriмdє….göLgєм вiLє вoğмαк içiи fırsαт кoLLuyor ☺♥☺[/c][/a]

Düşmanım Olabilecek Kadar Bile Şerefe Sahip Olmuyan Bazı Ezik İnsanlara Sesleniyorum İlk Önce Seviyeme Gelın Sonra Düşmanım Olun

·$3 / ·$2Herkes ·$4Gider ·$7Biz ·$9Kalırız ·$5Biz ·$4Galata·$8Saraylıyız

...Ne CaDDeLeRe İnErİz Ne KıZ PeŞiNdEn GiDeRiZ GöTü YiyEnİ SEYRANTEPEYE yanii yeşilce ye BeKleRiZ...


seni bir martının göz yaşları kadar seviyorum diyecek sin sadece bukadarmı ama bilmediğin bir şey var martılar ağladığızaman ÖLÜR


SEVMEKMi? hiç tatmadım? YA GÜLMEK? çoktan unuttum? YAŞAMAKMI boşver? aşk ne mi?BÜYÜK bir yalan? mutsuzlukmu?İŞTE o benim dünyam.?


-;)-ҳ̸Ҳ̸ҳ[̲̅ѕ̲̅][̲̅є̲̅][̲̅y][̲̅r̲̅][̲̅a̲̅][̲̅n][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅p̲̅][̲̅e][̲̅l̲̅][̲̅i̲̅]-;)-ҳ̸Ҳ̸ҳ Bu aLeMdE HeRkEsE IsYaN SaNa aŞk vAr


HeR aŞk ArDıNa SaKlAr AcIsInI yA!... BeN aCıLaRa SaRıLdIm!... SeN yAnImDa OlMaYıNcA!...

Cüzdanm esrar dolu gidiyorm kumara dünyaları kaybetmişm gülüşn on numra bir resmini astm duvara her baktığmda yakıyorm bi Cigara

[a=5][c=0]'HayAT eN yaqıN dosTumDur heP yaNıMda YüRüR biR güN beNi TerqeTse keMiKLeRm ÜzÜNTüdEn çÜRüR.!..!!![/c=0][/a=1]

!!!.....ҳ̸Ҳ̸ҳ[̲̅ѕ̲̅][̲̅є̲̅][̲̅r][̲̅ѕ̲̅][̲̅є̲̅][̲̅r][̲̅i̲̅]ҳ̸Ҳ̸ҳ.....!!!.Bu aLeMdE HeRkEsE IsYaN SaNa aŞk vAr aŞk....._SeWdA_!!!!!


iKi KeLiMe eDeNi DoST!! uFaCiK iLGiYi aSK SaNMa...ü


Uzunn g€c€L€rd€ UykUmSa VirgülüM,ßu KısA Cüml€d€ s0n n0qtadıR ÖLümüM..!!


.....Ne Umut Var , Ne Amacım , Ne Seven Var , Ne Duacım , DoLdu Taştı Benim Acım , KüLLü Harap oLdum Yarap.....


BoŞ VeR bEnİ mÜhİm DiiLim,Bu OnUn HiKaYeSi...ÇoK bEyAzDı KiR tUtArDı...ÖmRü KeLeBeK kAdArDı...!!!

HayaT YaşandıĞı KadardıR, GeriSi Ya HatıralarDa BiR iZ YaDa HayallerDe BiR uMuttuR..!


EtRaF Artist kaYnıYO Ama ßiLmiyoLrki YöneTmen ßenim İsTeDiğime ''ROL'' iSTeDiğime ''YOL'' VeriRim..!

NeDENSe HeR göNÜlDE ViCDAn aRaDIM viCdaNn


İtiraf EttiM KendiMe; Seviyormuşum MeĞeR Diye..Sonra GüLdÜm HaliMe ÇoCuK MuSuN KıZıM DiE


AçıK ArttırMa YaPsaN ßaNa RaPini YedireMzsn,RapStarm deSen soKaK SaNatndaN ßi HabrsiN,Tek ßiR iHtimaL VaR dseM yeRLi yaLaKa snsin

TopLumdâ Hép îtîLîrîz SanmaKî ßunâ îSteKLiyiz, ßîz SadeCe SêvdiKLêrimizin éSériyiz..!!

Sen Benim Adımı Bile Anamazsın...Bırak Dost Kalmayı Sen Benim Düşmanım Bile Olamazsın!!!

Bir Gün O Güzel Gözlerine Yaşlar Dolar,Kalbin Sızlar,İçin Yanarsa Deme Bana Sen Yaktın..SEN İSTEYEREK YANDIN!!!

Kim Démişki SarhoşLuk Kötü Şéy Oysa Bén Hérşéyimi Ayıkkén Kaybéttim..

Eğer birgün bu aciz vücudum musalla taşına konunca suçu neydi diye sorarlarsa sen söyle meyhaneci tek suçu sevmekti de.

Niye ağlıyorsun dediler, sevdim dedim. Niye üzülüyorsun dediler, gönül verdim dedim. Elin kızı için değermi dediler, meğerse değmezmiş geç anladım ..

€nTeL DeGiLizKi MaNiTaMIz OLSuN,CaDDeLi DeGiLiZKi AraBaMIZ OLSuN.BiZ SeYrAnTePeLiYiZ BIrAKINDa FarKImIz OLSun.!!!

ßiz zenGin CocuqLarı Gißi $iq Giyinip PahaLi H£d!y€Ler aLmayı ßiLmeyiS aMa Teq ßiLdiğimiz ßi$i Wardır SevdiqMi öLümüne Severiz..!!!

$arapSız DuraMayız £srarSiz KaLamayiz Ç€K£r!z £Maneti S!q€riz adaLeti..!!!


ßir Köpeğim Wardı ßæna Coq SAĞDIKTI ßİR sEVGİlİM wardı Köpeğim Kadar oLamadı.!!!

€ziLmi$ ßir Kentin SokakLarında Sevdası YasakLanmı$ Vede umutLarı Kur$unLanmı$ GeceLerin İsyanKar SerSerİSinden SevgiLer...!!!

$OYL€ !zmir'e kiymetini bilsin! !zmir guzelse sebebi $€N$!N...!!!

S€nİ s€v€c€q KaDaR C€sAr€tLiYS€mM,s€nİ ßiR KaL€mD€ SiL€c€q KaDaRDa Yür€qLiyİMmM..!!

sadece bheN kaybetmeq istediğim zamaN kazaNabiLirsN unuTma ,)

yi₪₪·•●((¯`•.•:*:•♥×AnLaDiM KaDeRiMSiN×♥•:*:•.•´¯))●•·₪₪

˙·٠•●●•٠·˙.•:*¨`*:•Ŝęνΐỳõŗuм ŝęñΐ Ъΐŗtẵňęŝΐňđęň Ъΐŗtẵňęŝΐňę•:*¨`*:•.˙·٠•●●•٠·˙

ßεηίм ڴεηί ڰεω₫ίğίм кα₫αя κίмڱє گεωємεž ڴεηί


׺°”˜`”°º× Śέйî KάІбíмέ Ŷάźмάđιм Śέйî Kάłбîмέ Kάźιđιм ׺°”˜`”°º×

صشقﭤگﺐصﭿ((¯¨¤» škïmšïñ «¤¨¯))ټښڂڦڂڝڪ


SeVMeK öLMéKTìR .:BêÑCé:. BéÑDè SéVMì$TîM ãMã öLMëDéÑ öÑCë

ஐ๑» Nê ô güZêLîm âGLîyOrMûsûN..? êRkêK bûGün sêVêR..yâRîn bêZêR.!SêNîn dêdigiN ô LêyLâ MêCnûN â$kLâRi bû zâMândâ Nê GêZêR«ஐ๑


صشقﭤگﺐصﭿ((¯¨¤» KaCtIkCa sEn aLdIn bEnI BeNdEn aH VeFaSiZ UzAk dUr yÜrEgImDeN AgLaMaKtAyIm«¤¨¯))ټښڂڦڂڝڪ


уαктιм gємιℓєяι ∂öηємєм αѕℓα ѕєνємєм ѕєνємєм ѕєηι αѕℓα вιя∂αнα вєηι αgℓαтмα ѕєνємєм ѕєη∂єη ѕσηяα

صشقﭤگﺐصﭿ((¯¨¤» SeNsIz kAlMaK ZoR OlSaDa sAnA VeDa eDeCeGiM KoRkUyOrUm eN SoNuNdA SaNa hAsReT GiDeCeGiM«¤¨¯))ټښڂڦڂڝڪ


вιя ѕєηι υηυтмα∂ιм уιℓℓαя∂ιя вιя∂є вєη αgℓαякєη gιттιgιηι


αgℓαтιя ѕαякιℓαя ѕυѕтυяαмαzѕιη zσя gєℓιя αуяιℓιк αℓιѕαмαzѕιη ¢αηℓαηιя αηιℓαя υηυтαмαzѕιη кαℓвιηє ѕσямα∂αη gιтмє ѕєνgιℓιм

кαвυℓ єт ѕσηυ уσктυ вιяgυη αуяιℓα¢αктιк кα∂єяιη кυ¢αgιη∂α вєℓкι вιя σуυη¢αктιк

∂υуѕυηℓαя ιѕтєяѕє νυяѕυηℓαя ιкιмιzι уαѕαкѕα кιмє ηє öℓüяüм ѕєηιηℓє

ѕαηкι вєηѕιz ѕιм∂ι ¢σк мυтℓмυѕυη вєη вöуℓє αgℓαякєη нυzυяℓυмυѕυη вυ вüуüк ѕєν∂αм∂αη кσякυуσямυѕυη ѕöуℓє вαηα ∂öηмєη ηє∂η ιмкαηѕιz

ஐ iSyAN eDEN şu KaLßimi ßiraz oLsun dUY YeTerrr

Kalbim kirik.......... Gönlüm yarali......... Tamirat dolayisiyla............. Bir süre kapali........................

Beyendiysem SevdiyiMiMi Sandin, Konustuysam EvleneceyiMiMi Sandin 2007 OGLUM sen BENI Enayimi Sandin!![ kendi du$$en aglamaz! [ ANLAYAN ANLADI

Seni sonsuzlugn zirvesinde seviyorum askm

Durumum Çevrim içi...Beynim Meşgul...Ruhum Hemen Döncek...Aklım Dışarıda...Elim Telefonda...Kalbim çevrim dışı...

SeNi SeViYoRuM, SaNa TaPiYoRuM.. SaKiN iNaNMa CuNKU atiYoRuM !!!

SeNiN BeNDeKi aDiNi KiMSe BiLMeDi, Ve GöNLüM aDiNi KiMSeYe SöYLeMeDi, ZaTeN BiR aDiN YoKTu BeNiM iCiN BüTüN GüZeL iSiMLeR SaNa aiTTi

KolaY oLmıcaK SeNi uNutmaK... ßelKi GeCe GündüZ aĞlıcaM... Ne oLurSa oLsuN ßirtaneM, SensiZ YaşamaYa aLışcaM...

HeR sEçiM Bi kAyBedişTiR...bENi kAybEtmEyi sEçeNi bEn kAzANmAk içiN uğRAşmAm aRtıK...

Sevmeye €ngel değiL mesafeLer.. Geçici ßu ayrıLık.... ßir rüya farzet.. Sonunda zafer bizim oLacak Saßr€T..

*______aLayına qider demedik mi_???cefaLarı çekmedik mi_???ah be kankaa bizde sewmedik miiiiiiiiiiiiiiiiiii?????:

Ses Etmesemde Öfkem Saklı Son Bakışımda Bir Tokat Atıp Gitmek Vardı Ama Alıcağın Olsun..Oda Değmez Sanaa...

*ßeni görüp sınama.. sadece göreßiLdiğin kadarım ..Hayat ßir kumarsa zarLarı ßen atarım...!!!

DetayLar aynadır farkı yansıtır..kaLitemizden susuyoruzz

*Ne Kadar BiLirSen biL SöyLedikLerin KarSıdakinin anLadıgı Kadardır ..

*€Lden düşme sevdaLar değiL ßenim istediğim ya yüreğinin sahißi oLmaLıyım yada hiçßirşeyin..!!!

Hakkımda Dedikodu Yapıp ßoş KonuşanLar Devam Edin RekLamın İyisi Kötüsü OLmaz!!

*___:::: --ßéN AdI YaLaNa KaRıŞıP AsLıNDa DoĞrU oLaNLaRDaNıM_!! :::____

YalanLarınLa MutLu Edeceksen DoğruLarınLa Kahret

*oLMaDıĞıM BiRi iÇiN SeViLMeKTeNSe KeNDiM oLDuĞuM iÇiN NeFReT eDiLMeYi TeRCiH eDeRiM

*...Kısacık ßir A$kTı ßu YaşadığımıZ, TatLı ßir Oyundu Oynadığımız...

*..Herkes 1 Numara İse En Sonuncusu ßenim!!!

pich oLup imparator oLucağına $erefLi oLup hiç oL...!!!!:

Ne kimseye Kendimi Tanıtmak Gißi ßir Derdim! Nede Kimsenin ßeni Tanıması Gißi ßir Lüksü Vardır!!!

1Senin Ne Olduğun ßenim İçin Hiç Önemli Değil Sonuçta Gözlerimin Sana ßaktığı Kadarsın!!!

Bes Para Etmez Ruhun wardı..Onuda Seytana Satmıssın...

ICTIGIM SARAB OLSUN CEKTIGIM ESRAR OLSUN SEVDIGIM KIZ MUSLUMCUYSE BU CAN ONA FEDA OLSUN..!

HiC ß! MaN!Ta Bana ayaq CekemeD! ceqSé Bıle ayaq†a qezeMeDı

- £ski Foto \\\' Lar qißysin taTLı Ama eSkiiiiiiSiinnn....!

Bu HaYa† ßaNa HéR quN YaPıLaN Coq BayaT Wé K0tu ß!R EsPiri

K!m SéWD| $eNi ßénİm KaDr İsTeméM SeLamıNı Artıq YaLnızım aLdm Y0luMu AnLadın mı|¿?
[c=46]SevgİLeR SaHte....TİpLer KaHpE....HaYatInIz PlaN....ALayInIz YaLaN.....[/c]

Ben biR keLebeğiMm YArın ÖleceğiMmm KanatLarım EmaneTTirR . ÇırıL çıpLak göMüLeceğiMMm

? BoŞa GeÇeN hAyAT GeLİR Mi SaNdIn ?! GeCe oLdU BaK yİnE AlDaNdIN:_:!...?:

SeVmEk öLmEk gİbİdİr BeNcE; BeN dE SeVmİşTiM öLmEdEn ÖnCe...

!!!ALMA BENİ KARŞINA KAN KARIŞIR GÖZ YAŞINA!!!

-;)-ҳ̸Ҳ̸ҳ[̲̅S̲̅][̲̅є̲̅][̲̅v][̲̅D̲̅][̲̅a̲̅]_(L)_[̲̅O̲̅][̲̅ğ̲̅][̲̅U][̲̅z̲̅][̲̅Z̲̅]ҳ̸Ҳ̸ҳ_Bu aLeMdE HeRkEsE IsYaN SaNa aŞk vAr-;)-

Eger sen bana gozlerinle degilde kalbinle bakmis olsaydin seni ne kadar sevdigimi cok iyi anlardin.

O gülmeyi sewerdi ben onu güldürmeyi!!!! ben onun gülüşünü sewdim o çekip gitmeyi

An gelir insn ağlarmış,gözyaşlrı sel olp akarmş;kahkaha bi maske derler bilirmsn;insan sewdiğndn ayrlnca bu maskeyi takarmş.

YağMuR MuTLuLuğuMa GöLGe Dü$üRMeK iÇin YağıYoRSuN ALdıRmıYoRum NiYeTin ßeNi IsLaTmAkSa ßen ZaTen AğLıYoRum

hafiften bir yağmur ağlıyor benimle,bir deli rüzgar saçlarımda yanlızlıktan üşüyorum ve bulamayacağımı bile bile yine seniarıyorm

bir romandın okuyupta bitiremediğim bir sendin merhaba diyipte elveda diyemediğim!!!!!!!!!

- ¤ G€NÇLiGiMiZi YάKάNLάRά,S€VDiGiMiZi eLiMiZD€N άLάNLάRά KoLμMμZά JİL€T άTTıRάNLάRά iSYάNıM ٨LL٨H'ά D€GiL TüM ٨LL٨H'SıZLάRά..! ¤

BeN 2 GüNLüK SeVeNLeRDeN DeĞiLiMM DoSTuM ...!:

Bzdé SâßâH oLmâz, ßîzdé GünéŞ Doğmâz, ßîz ¡§¥ãNKãR'ıZ Kızım ßîzLé DoSt oLmâk Sîze YaKıŞmaz...

her lafa verecek cevabım vardır elbet! ama bi lafa bakarım lafmı die bide söyleyene bakarım adam mı die!!!!

İnsanlar Tek Kanatlı Birer Melektir. Ve Ancak Birbirlerini Kucaklayarak Uçabilirler.

OğUzZ// SeRsEriLikMi?üStÜmÜzE YoK.SeVgİmİ?ÖlÜmÜnE.AşKmI?EnGüZeLiNe.iÇmEkMi?aSlA. KaVgAmI?AtArA AtAr,sAtIrA SaTıR

[c=6]KİMSEYİ BU K@D@R S€VM€DİM ÇÜNKÜ D@H@ ÖNC€ HİÇ S€VM€DİM...[/c]

[c=55]·#Bu GünLer Kötü oLsa biLe.. YaRınLar Hep GüzeL oLur DerLer.. Peki Bu GünLer DünLerin YarınLarı DeĞiLmiYDi...!!![/c]

[c=4]Takım tutmak kolay, taraftar olmak "ZOR"'dur; İşte biz "ZOR"'u başarırız, diyenlerdeniz...[/c]

-·$2 KüFüR ßaZ GiZeMLi RaPçI 26 aRiFeSi YoRgUn ßeKçİ RaP YaPaRkEn GüNaHaMı GiRdİm ·$0 ·$2 [L0rt3N]

[c=10]Bu ARa İHtİYaCıM WaR SaNa,eLLerimi Sakın Bırakma,Bana Huzur VeRn TeK YeR SeNiN YaNıN UNTMa[/c]

[c=#00509F]вαzıℓαяı кєη∂ιηι αятιѕт ѕαηıуσя.αмα вιℓмιуσяℓαякι σηℓαяıη αятιѕт σℓ∂υğυ уєя∂є уöηєтмєη вєηιм[/c]

Çok uzaktasın beni duymazsın unuttun beLki de hatırLamazsın hani derdin ya sen bitanesin bitanen burada Sen neredesin

sen atesteysen ben kordaym sen dardaysan ben zordayım bır gun bu dunyadan göcüp gıdersen bılkı ben senden önce ordayım

Eğer İçiyorsam Rakıyı Eğer Gözlerim Eskisi Gibi Bakmıyorsa Bundan KİMENE..!!

ßêИ ßû ǺĽêмdê ßîR R^Ü^y^â^Y^î^M..×÷·.·´¯`·)»| - -OğUzZ//bAnA GeLeN AzRail diŞi OlSuN... öLüMLe SeViŞmEk iStiyOrUm...!!...NaFiLe YuMRuKLaRıM aNLaMSıZ HaYaTLaRaaa



Korkunç bir düş gördm rüyamda öLdüm,isimsiz şarkıda küfürlü sözdüm,biraz hendeLedim bedenm düştü DostLarm güLdü,meLeklr sırt döndü



Bir elimde kalem öbürüde mikrofon ilki agliyo ikincisi Nefretimi bagriyo.



sana inanıyorum çünkü gözlerinde kendimi görüyorum sende kalbinde beni gör sonsuza kadar tut ellerimi birlikte yaşlanalım,birlikte

Aşkımın gözyaşları deniz içinde yunus balıkları ne zaman duracak bilmem kafamın dönme dolapları İNECEK VAR DURDURUN DÜNYAYI!!!!

*İcRaAtıNın FeLSefEsİni Taşı KıyAfeTini D€ĞİL GöZe BaTan ZeKan OLsun PosTun D€ĞİL*

NeDeNiNi BiLeMeZsİn ÇüNkÜ sEn HiÇ bEn OLmaDıN

Herseyi BiLmene Gerek Yok, Haddini BiL Yeter.!

Kuvvete dayanamayan adalet acizdir. Adalete dayanamayan kuvvet zalimdir!!!


!!..büyüme fikri yoktu aklımda bundan 10 yıl önce nerden bilebilirdim hayat zormuş 10 yıl sonra..!!
Ölüm Varmış...Korku Varmı...Bu Dünyanın Sonu Varmış...Bizim İçin Yoktur Tasa...Kalbimde Sen Yaşadıkça...


!!!...YüReĞiMi hAyAtTaKi dUrUsUmUn aRdInA GiZlEdIm bU YüZdEn bAşIm hEp dIk...!!!


BiR RoMaNdA ÇiRkIn oLdUm, HeP MuTsUz oLdUm hEp yArIm yAnLıS OkUnDuM, bItMeDeN UnUtUlDuM


İzmirli deiliz ki manitamız olsun,karşı yakalı deiliz ki arabamız olsun SEYRANTEPELİYİS bırakında kafamız güsel olsun!!!!!


!!!***BeN SaNa dÜşÜnDüKlErImI AnLaTaBiLsEyDiM ZaTeN SeNdE YaNıMdA OlUrDuN***!!!


Ç o C u k L a R B i L e B i L İ Y o r !!!! OĞUZ. ...............İ seviyor


TuTamicaM SözLer VerMem ßaSiT kişiLerLe MEvZuu yaPMAm ßaZı ŞyLri AsLa AfeTmem Ağır GeLiYoSa ßu SzLer FiRar SerßesT ÜsTeLeMem


uNuTmA BiTaNeM sEwMeK dAiMa BeRaBeR oLmAk Deİl,SeN YoKkEn BiLe SeNiNLe OlAbİlMeKtİr....


CADDEDE MANİTASIZ BELDE TABANCASIZ DAĞDA YÜREKSİZ NAMLUDA MERMİSİZ ALEMDE ŞEREFSİZ DOLAŞMADIK SEVDİKLERİMİZİDE UNUTMADIK...


güneşim olmadan göremem ki ay tututlurken uyuyamam ki karanlık olsada ben herkezi sevemem ki sevmedende yaşayamamki yanlış olsada


PaRçALArI kAyBoLmUŞ PuZzLe gİbİsİnİz..kİmİNiZiN akLı,kİmİnİzİn KaLbİ,kİmİNizİN RuHu YoK!





• ??? Madem Ki Şu hayaTTa YeRi doLduruLmayacak inSan yoK o Zmn eSkiLere sLm y£niLere DeVammM ???


SeVmElEr yAsAk bAnA.. AşK ÜnIvErSiTeYe kAlDı..AğLaMaK KaDeRiMdE VaRmIş... GeRiSi hEp yAlAnMıŞ.!!!



yanlızlıgımm yanımda kımse olmadıgından dııll ,yanlızlgım yanımmda sn olmadıgındanndırr....


!!...yOlUm uZuN GöR GüZeLiM,VaKiT DoLdU BeN GiDeYiM,KüÇüK YaŞtA AğLaR OlDuM,FıRtInAmSıN BeNiM...!!


Ne AşK vAr Ne MuTLu SoNlAr 4 DuVaR yAnLıZlıK wAr gÜcÜn YeTmEz KaÇmAyA hApSoLuRsUn yanlızlığa!!!!


Ben dostlarımı ne kalbimle sewerim nede aklımla!Olur ya kalp durur akıl unutur ben sadece RUHUMLA sewerim!!!ONE DURUR NEDE UNUTUR


!!!...HiIç sAbRıN KaLmAsA BiLe vAzGeÇeRsEn dOsTuM InAnKi hEp kAyBeDeRsIn...!!!


HeRkEs kEnDi mAsKeSiYlE DoLaŞıR OlDu yAnIbAsImDa tAnImAz oLdUm yÜzLeRi vE KeŞkElErLe aVuNuR OlDuM


BıLıRmIsIn bIldIgImI,BıLmEzSıN BıLdIgImI,BıLsEyDıN BıLdGıMı,aNlArDıN sEfDıGıMıIıIıIıIıIıIıIı


!!!...HaNgI YaLaN HaNgI SeBeP CeVaBı yOk bItTi dEmEk...bElKiDe bEn sEnIn kOrKuLaRıNdIm...!!!


!!!...KöTü dIyE BiRşEy oLmAsAyDı,cEhEnNeM BoŞ KaLıRdI,SeN BeNi kIrMaSaYdIn, Bu cAn sAnA FeDaYdI..!!!


!!!...Înât Êtmê Gøkyüzü, ÂqLâyâmâzSîn ßênîm Kâdâr...!!!



!!..( EğEr bIrInI SiLeBiLsEyDiM AkLıMdAn eMiN Ol sEnI SiLmEk iStErDiM HaYaTıMdA En sEvDiĞiM KıS DaYaNaMıYoRuM)..!!


BeN HeRkEzI SeVeMeM Ki sEvMeDeNdE YaŞaYaMaMkI YaNlIş oLsAdA HeR AcIyA DaYaNaMaM Ki bUdA YüReK AmA KaLpSiZ DeIlIzKi


HeRsYdE En öNdE Bn oLdM KmInE GrE CaNıMı yLdA BlDm bEyNmN DiL KaLbMn iStEdNi aRaDm dRdM HpNiZ HaKlYmIsSnZ Bn hArBiDn mAnIaC OlDm


hayatımın geri kalanını seninle yaşamak istiyorum geçirdiğim once boş zamanın acısını senle çıkartmak istiyorum



NicKiNi BiLe GörMeK İsTeMiYoRuM MsNE GiRmEssEn İyİ EdErSiN MaİLLerİm SaNa AGıRmI GeLdİ EnGeLdİM SeNi AFFeDeRsİN


BiRkAç uYkU HaPı,bIrKaÇ KıSkAnÇlIk kRiZi,eLiMiZdE BuNlAr vAr,mUtLu oLmAyA YeTmEzKi...

YaLaNlArImIz gÜzEl,iNaNmAsI ZeVkLi,bIrSeY SeVmEyE DeĞeRsE ÖLMeYeDe dEğR Mi?

şU ÇeŞmEnİn hAlİnE bAk sU İçMeYe tAsI YoK KıRmA iNsAn kAlBiNi yApAcAk uStAsI YoK .....


__ҳ̸Ҳ̸ҳ[̲̅ѕ̲̅][̲̅є̲̅][̲̅r][̲̅ѕ̲̅][̲̅є̲̅][̲̅r][̲̅i̲̅]ҳ̸Ҳ̸ҳ__SeViLdIgInI BiLmEdEn öLeSiYe sEvMe... SoNrA SeVeNdE SeN OlUrSuN öLeNdE


şiMDi iSteDiĞin YeRe GiT İnAnKi ÖzLeMeM GeLdİ GeLeCeK DeSeLer YolLaRıNı GöZlEmEm SeNiN GuRuruNun BiTtİğİ YeRdE BeNiMkİ BaŞLaR..!!


KaPa† GôZLeRiNi Ve ßaNa ßaK ßeN DiYe Ne VaRSa GôRDûqûN i$†e ø SeNiN yOkLuĞuN...

HeRkEs aRtIsT OlMuŞ AmA BiLmIoLaRkI YöNeTmEn bNm kImInE RoL VeRiRiM KiMiNe yOlLl..


GiDeRkEn sÖyLeYeCeK ŞeY BuLaMaZlAr iNsAnLaR. sEn bAhAnElErIn aRkAsInA SıĞıNaNlArDaN OlMa, GiT….


siyah ve beyazın içine karıştım kayboldum yolumu bulamadım

Düşünüyorumda düşüncelerin en güzeli, senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken, düşünüyor olmanı düşünmek galiba...


YıLlArCa hEp aYnI RoL AyNı pErDe yIlLaRcA HeP AyNı yErDe sEvDiMdE KaTlAnDıM BuNcA DeRdE AmA ÇoK YaNlIşTı sUç hEp bEnDe..

___...ҳ̸Ҳ̸ҳ [̲̅ѕ̲̅][̲̅є̲̅][̲̅r][̲̅ѕ̲̅][̲̅є̲̅][̲̅r][̲̅i̲̅] ҳ̸Ҳ̸ҳ...___ HaYaLlErIm bIlE RoMaNtIk kElImElErI SeVmIyOr aRtIk


!!...bEn bEnDeN VaZgEçTiM BeLkI CoKtAn bItTiM DöNüLmEyEn yErDeYiM SeVdIğIm...!!

bU ÇeKiCiLiK,Bu aSaLeT,HeLe o bÜyÜlÜ GöZlEr.aLlAh bÜtÜn gÜzElLiĞi bIr kIşIdE ToPlAmIş.nEySe bEnDeN ÇoK BaHsEtTiK.SeN NaSıLsIn

DuRmA KaRşImDa hAdI SiKtIrGiT YeTeR Bu çIlE BaNa yEtEr

AkŞaMıMa bAkMa dErT DoLu dÜnYa 9 kOlLu bAkArSaN ÖğReN YoLu gÖrDüM SaGı sOlU HeP DeRt bU YüZdEn rEpIm sErT Ve öFkE DoLu

GeCe çÖkÜyOr bAk iNsAnLaR YoK KiMsEsIz bIr cOcUk hAyAtI BoMbOk kImSeSi yOk bIr aLlAhI BiR AnAsI KaLmIş hAyAt zAtEn tEkMeYi bAsMıŞ

__YaKtIn sEvGi dEnEn dUyGuLaRıMı yIkTıN DaĞlAr gIbI UmUtLaRıMı cAlDıN BuGüNüMü yArInLaIrMı gEl cAnImIdA Al aCıMıYoRsAn__


!!HeRKeS GiBi YaSaYıP HeRKeS GiBi ÖLmEK BaNa GöRe DEğiL,Ne HaYaTıM BaSKa HaYaTLaRa BeNZeR,Ne ÖLüMüM BaSKa ÖLüMLERE!!!


BaKaN BaKmIş bAkTıGı yErDe kAlMıŞ YaZaN YaZmIs iSyAnInA ZuLüMü kOpArDıLaR GüLüMüN SoN YaPrAğInI...



ҳ Ҳ ҳ нαѕяєт вєηι уσя∂υη ѕαηмα ѕαη¢ıм ∂ιηєя єℓвєт zαмαηℓα ҳ Ҳ ҳ


KaRaNLıK BeNi HaPگEdİyOr ... HePگİ GeRçEğİ GöRmEm İÇiN... AMA GeRçEk OlAn TeK şEy ›ÕŁũм› ... Ve O BeNi ÇaĞıRıYor1

ҳ Ҳ ҳ- ѕєη вєηι ƒαяк є∂ємє∂ιη αятıк ƒαяк єтѕєη∂є ƒαякєтмєz çüηкü вєηιм ∂єğєяιмι ƒαяк є∂єηℓєя ѕєη∂єη çσк ∂αнα ƒαякℓıҳ Ҳ ҳ x:

вιℓмєz∂ιм вιя ∂αнα вιя ∂αнα ѕєωє¢єğιмι уιηє öğяєттιη вαηα ѕєωмєуι уєηι∂єη ∂σğ∂υм ѕη∂є öğяєη∂ιм уüяüмєуι ηє σℓυя вιяαкмα єℓℓєяιмı

GiDeN gİtMiŞtİr GiTtİgİ gİbİ bİtMiŞtİr GiDeNi BeN dEgİl GiDeN bEnİ kAyBeTmİşTiR

уιηє ѕєηѕιz güηєş вαтıуσя..уιηє ѕєηѕιz αкşαм σℓυуσя..вєηι вєкℓιуσя кє∂єяℓєя..уιηє gє¢єм нüzüη кσкυуσя...

∂üηуα∂α нєяѕєу кєη∂ιηє вιя єş αяαя tαşıη кαℓвι уσктυя αмα σηυ∂α уσѕυη ѕαяαя

..........∂υмαηѕız ѕιgαяαηıη.кöρüкѕüz вιяαηıη.ѕєηѕιz вυ нαуαтıη т.α.кσуαуıм.................

ŜεωMЄк кĄĐĄя ѕεωiĹΜЄkτε ВίR ĄċıňıŊ ŷĄгĄ BăŊÐıÐıŘ, Ąмą ĢęЯςξКтеΝ ѕέωМєК УaŖ ĐεУίρ УагÐąŅ УаяĄ ĄĻмάќTıг...

( ¤¯`°·.¸ ค§к, вαzєη вüтüη α¢ıηı ιçιηє αтıρ нєяѕєу∂єη ναzgє¢мєктιя ¸.·°`¯¤ )


ŚĔŔŚĔŔĨĹĔŔ ĨçĨŃ ÁşĶı ßĨĹМĔŹ ĎĔМĨşĹĔŔ,ŚŐŔÚŃ ßÁĶÁĹıМ ĨßŃĔĹĔŔĔ ÁşĶı ĶĨМĎĔŃ öĞŔĔŃМĨşĹĔŔ

ÁŚĶМı !!! ÁĹıŃ ŚıŹıŃ ŐĹŚÚŃ ßĔŃıМ ŐŃĹÁ ıŚıМ ŐĹМÁŹ ßı ĎÁĤÁ....


ŚÚŚŤÚМ ŚöŶĹĔŶĔČĔĶ ŚöŹüМ ĶÁĹМÁĎı ŶÁĞМÚŔ ĨŃÁŤ ĔŤŤĨ ŶĨŃĔ ĶÚŔÁĶĹıĶ ĞüŃĔŚ ßÁŤŤı ŶĨŃĔ ĶÁŔÁŃĹıĶ ßĔĶĹĔМĔĶ ßŐŚŶĔŔĔ ÚМÚŤ ŶŐĶ ÁŔŤıĶ

YaLnıZLıĞIm hEp çIĞLıkTI HEpiNİZ mi sAĞıRdInıZ??????????----------------------Doğarken NEDEN ağladığımı yaşarken anlıyorum

ŚĨĹ ĶıŹıМ ŚĨĹ ÁĶĹıŃĎÁĶĨ Ő ĶÁŔÁŃĹıĶ ĔŚĔŔĨ, ĔŃ ĶŔÁĹıŃĎÁŃ üŚŤüŃĎüŔ ßÚ ĞöŔĎüğüŃ ŚĔŔŚĔŔĨ..

..........ŚĔŔŚĔŔĨĹĔŔ ĨçĨŃ ÁşĶı ßĨĹМĔŹ ĎĔМĨşĹĔŔ,ŚŐŔÚŃ ßÁĶÁĹıМ ĨßŃĔĹĔŔĔ ÁşĶı ĶĨМĎĔŃ öĞŔĔŃМĨşĹĔŔ

Ő ÁŔŤıĶ ßÚŹ ĶÁĹРĹĨ... ŃĔ ŶÁРŤıŶŚÁМ ĔŔĨМĔĎĨ.. Ő ŚıМŚıČÁĶ ŶüŔĔğĨ ŃĔŔĔĎĔ şĨМĎĨ؟؟؟ çŐĶ МÚ ŚÁĤĨČĨ ŐĹĎÚĶŤÁ.. ĤĔМĔŃ ÁĎÁМ

ŶĔŔĨŃĔ ĶŐŶĎÚĶ؟



ĨŃŚÁŃ ĤÁŶÁŤĨ ŚŐŔÚŶĹÁ ßÁşĹÁŔ ŚŐŔÚŶĹÁ ßĨŤĔŔ ÁĎĨŃĨ ŃĔ ĶŐŶĎÚŃÚŹ ĨĹĶ ŚŐŔÚ МĔŔĤÚМÚ ŃÁŚĨĹ ßĨĹĨŔĎĨŃĨŹ ŚŐŃ ŚŐŔÚ. i

----- >>>>> TeK ÇaĞReM IşıK oLSaYDı AsLa GeCeM oLMaZDı <<<<< -----


ĨĹĶ ĎÁŔßĔŶı ŦĔĹĔĶŤĔŃ ŶĔĎıМ ßĔĹĶı ÁşĶŤÁŃ ĞÚĹĔŔıМ ĎĔĎıМ ĎĔĹı Ğıßı ßıŔıŃı ŚĔVĎıМ ŐĎÁ FĔĹĔĶ ŤĔŃ ßĔŤĔŔ VÚŔĎÚ


ßĨĹĨŔМĨŚĨŃ ßĨĹĎĨğĨМĨ ؟ ßĨĹМĔŹŚĨŃ ßĨĹĎĨğĨМĨ, ßĨĹŚĔŶĎĨŃ ßĨĹĎĨğĨМĨ ÁŃĹÁŔĎıŃ ŚĔVĎĨğĨМĨ


Sen, dört mevsim aşkını yaşadığım Sen, koca bir of çekip hasretle yandığım Sokakta gezip haykırdığım, biricik sevgilim

ĞüĹĎüМ ÁĞĹÁŤŤĨĹÁŔ,ŚĔVĎĨМ ÁĹĎÁŤŤĨĹÁŔ,ŚÁŔĨĹĎĨМ ßĨŔÁĶŤĨĹÁŔ,ŚÁŐĹŚÚŃ ĎŐŚŤĹÁŔ,ŚĔVĔŃĹĔŔ,ŚĔVĨĹĔŃĹĔŔ,ßĔŃĨ ŹŐŔĹÁ $ÁĨŔ ŶÁРŤĨĹÁŔ

ĨŃŚÁŃĹÁŔ ŤüŔĶ ŦĨĹĨМĹĔŔĨŃĎĔĶĨ öĹüМ ŚÁĤŃĔĹĔŔĨ ĶÁĎÁŔ ŚÁĤŤĔ ĎŐĹĎÚŔÁМÁĎıМ ŐŃĹÁŔĹÁ 1 ŚÁŶŦÁ ßĨĹĔ ŶÁŹĎığıМ ŤĔĶ ŚĔŶ ŶÁĹÁŃ


(*1)SeVgİyE daİr TüM hİsLeRiMi Ve dÜşÜnCeLeRiMi KyBeTtİm Bi DaHa SeVmİcEm

!!!***kAhPeYeh oRuSpUyA nAsıl ALdaTmAK yAkıŞıohSah BizedEh SeVmEK yAkısıRr****!!!!:


●●●ѕσηвαнαя∂α ∂öкüℓєη уαρяαqтıм ιℓк вαнαя∂α gєяι gєℓ∂ιм вєη!! αıℓємє ∂σѕтυмα ѕℓмℓαя σℓѕυη уααмυя ѕσηяαѕı güηєşιм вєηηηηηη!!!●●●

ĶüçüĶŤüМ ÁĎÁМ ŐĹМÁĎĨ ĎĔĎĨĹĔŔ ÁĎÁМ ŐĹĎÚМ ŚĔVМĔĎĨ ĎĔĎĨĹĔŔ ŚĔVĎĨМ ÚğŔÚŃÁ öĹМĔĎĨ ĎĔĎĨĹĔŔ öĹĎüМ Ĩş ĨşŤĔŃ ĞĔçŤĨ ĎĔĎĨĹĔŔ

çσк уαηαя∂ıм gιтмє ∂ιує вєη σηα, уıℓℓαя ѕσηrα ∂öηüуσямυş вαηαηє, ѕєνιуσя∂υm güℓüρ gєçтι αşкıмα, şιм∂ι вєηι ѕєνιуσямυş вαηαηє.....


sImdI bU gEcEnIn s0gUk hAvAsIndA bU $EhrIn cIkmAz bIr sOkAgIndA yAnmAyAn bIr sOkAk LAmbAsInIn ALtIndA yInE sEnI dUsUnUyOrUmMm ..!


SeNi SeVeN uNuTuR gİdEr AkıL oLuR bİRgÜn BiTeR sen BeNi SeVmE GÜZELİM. sEvDiĞiMi BiL yEtEr

BiR YaNiM öLüM, BiR YaNiM HaYaT... Ve BeN, HeR iKiSiNiN oRTaSiNDa DeNGeDe DuRMaYa CaLi$iYoRuM


BeN SaNa dÜşÜnDüKlErImI AnLaTaBiLsEyDiM ZaTeN SeNdE YaNıMdA OlUrDuN.


BeNm kAlBiMi kIrMk sUyA YaZı yAzMaYa bEnZr bNu dÜzElTmEkSe dĞaN GüNeŞe sN SuYa yAzI YaZmAyI BaŞaRdN ŞiMdI GüNeŞiN DoĞmAsInI BeKlE:


BeN DaRiLdIm kAdErE,BaKiPtA UtAnDiM KeDeRe bIdE CoK SeVdIm sEnI Be bOsYeRe..

Ne zAmAn sOn bAsAmAğA GeLsEm gItMiŞ OlUyOr gEcElErCe bEkLeDiKlErIm..


ßiZ Bu aLemDe ÇaydanlıĞa KaN KoyaR ßıçakLa KarıştırırıZ DosT DeriZ CaN VeririZ aNcaK DosT uNutunCa öLürüZ..!


BeN aGlAmAyI ÜlKeRdEn bAyIlMaYi mÜsLüMdEn tItReMeYi aZeRdEn yIkIlMaMaYi mAhSuNdAn iBnElIgI SiZlErDeN ÖgReNdIm tŞk


HeY SoSyEtEnIn gÜzEl kIzI SeN Bu aLeMiN GüZeLiYsEn bEnDe bU AlEmIn sErSeRiSiYiM.


Al hAdI HaNçErI.VuR HaDi sIrTıMa.aCıMa nAsIlSa kAhPeLiQ KaÇ PaRa.nAmErDiM BaKaRsAm dÖnÜpTe aRkAmA.AcImA NaSıLsA.KaHpElIq sOn mOdA

HaPsOlDuM SöLeDiĞiM YaLaNlArA ÇıKıŞlAr hEp kApAnMıŞ RuHuM DaR SoKaKlArDa....!!!

Şu kArAnLıK GeCeNiN BiR SoNu oLmAdI Şu yAğMuRuN BiR ÇıKıŞı...!!!!


A.Q BeN BöLe hAyAtIn dEğEr vErDiĞiN InSaNlAr bIrGüN VeRdIğIn dEgErE LaYiK OlMaDiĞiNi aNlArSaN SeN ÜsÜlMe bIrAk oNlAr uTaNsIn...

BaZeN AnLaTmAk zOr gElDi kOrktUm,BaZeN CeSuRdUm sEn yOkTuN,vE ArTıK SöYlÜyOrUm ''SeNi SeViiYoRuMMM.. '':

.......HeY SoSyEtEnIn gÜzEl kIzI SeN Bu aLeMiN GüZeLiYsEn bEnDe bU AlEmIn sErSeRiSiYiM


BeNdEkI Bu aŞkI HeVeSmI SaNdIn 3 5 gÜn sOnRa bItErMi sAnDıN SeN BöLe sEvDaYı kImDe gÖrDüN Ne lEyLa nE MeCnUn bÖlE SeVmEdI..


.......nEfEs ALmKTa ZoR gElEcEkmıYdI BIrguN BANA!!

SeRSeRiYiS SeRSeRi oLMaSıNa;aMa SaWiLeN WeFaSıSSa SeWeN SeRSeRi NaaPSıNNN????...

.....SeRSeRiYiS SeRSeRi oLMaSıNa;aMa SaWiLeN WeFaSıSSa SeWeN SeRSeRi NaaPSıNNN????...


Ne oRhAn nE FeRdI KiMsE BiLmEzKi bEnDe kI DeRdI SeN SöYlE MüSlÜm bAbA NeRdEn sEwDiM O ZaLiMi


bAşInI HeR YaStIğA KoYdUğUnDa bEnI GöRmEyE. hEr kAhKaHaMdA GöZ YaŞı dÖkMeYe. BeN YaŞaDıKçA SeN ÖlMeYe mAhKuMsUn...GÜSELİM....


AkIyOrSa yAşLaR GöZüMdEn , dInMiYoRsA BiR TüRlÜ GeCe gÜnDüZ ..KaRaRdIySa bÜtÜn dÜnYaM , VaRdIr eLbEt bIr sEbEbI..

SaHtE SeVgIlIlEr tErKeTtIğInDe bEnIm yOkLuGuMu aNlAyAcAkSıN BeNi bAsKaSıYlA HeR GöRüŞüNdE KaYbEtTiKlErInE AgLaYaCaKsIn...

gєℓ∂ιğιη уєя∂є нαηgι тαηяıηıη нιzмєтιη∂є σℓ∂υğυη υмяυм∂α ∂єğιℓ вυя∂α нєя$єу вαηα ιтααт є∂єя!!


· TuTamicaM SözLer VerMem ßaSiT kişiLerLe MEvZuu yaPMAm ßaZı ŞyLri AsLa AfeTmem Ağır GeLiYoSa ßu SzLer FiRar SerßesT ÜsTeLeMem

DaLqA GeCeRiM AmA KrLmAm , cIdDiYe aLıRıM AmA KaPıLmAm , hUzUr vErIrIm aMa sÖz vErMeM , SaHiP OlUrUm aMa aIt oLmAm.

DeNiZiM DeĞiL DaLgAm oLuRmUsUn? AtEsIm dEiL KüLüM OlUrMuSuN? iLk sEvDiĞiM DeIl sOn sEvDiĞiM OlUrMuSuN?

KaYbEdIcEğIm hErŞeYi kEnDiMlE GöTüRdÜm yAnI KeNdImI ÖlDüRdÜğÜm gIbI HePsInIdE ÖlDüRdÜm...!!!


KiYmEtImI BiLmN IçN GiTmM Mi gErK,SeVdIğMi aNlA ArTk bÜyÜdN BeBeK,MaSaL DeGiLkI Bu aSk öGrEnMn gErK,GiTmEsI KoLaY OlR Zr oLn sWmK

usturama jilet takarım,vücuduma derin yaralar açarım,alemin kralı olsanda farketmez be gülüm,senide mermi manyağı yaparım!!!

Abİ dÜn bi KIz gÖrDM YaNakLARI pAMUK BANK ,DUDAKLARI ŞEKER BaNk , ArKASı iş BANK önü GARANTİ BANK, ben bu kıza yatırım yapcam


BeNlIğImI YiTiRdIm vE SoNuNdA BiR OtEl oDaSıNdA IpImI ÇeKtIm sAvAşImI KaZaNdIm çÜnKü kAyBeDeCeĞiMi bIlDiĞiM HrŞyI KnDmLe gÖtÜrDüM:

BiR RoMaNdA ÇiRkIn oLdUm, HeP MuTsUz oLdUm hEp yArIm yAnLıS OkUnDuM, bItMeDeN UnUtUlDuM

HaYaTıM BiR VeZiRiN HaMlEsInE KaLmIşSa yApAcAğIm sOn şEy kArŞıSıNdA DiMdIk aYaKtA DuRmAkTıR!!

şimdi dursun ister dönsün dünya dursun ister dönsün dünya etrafında hiç farketmez çünkü artık sen yoksun ya..



º•••»Ben seni sewdim yha o bana yeter KÖPEK..Sende beni terketip gittin yha bende senin gibilerin ta a. koyayım.!:

gözyaslarımla birlikte yagan yagmur damlaları meğer aşkımızmış bilemedım ben .Ben seni sewdim yha o bana yeter KÖPEK..Sende beni terketip gittin yha bende senin gibilerin ta a. koyayım

..///Uyandım, bakakaldım, hayali bir parmağın Bıraktığı yazıya, pencere camının buğusuna ''HOŞÇAKAL''

işte böyle gülüm..Şu an tam beni bıraktığın yerdeyim...!!

ToVbE EtTiM AşKa tApArCaSıNa sAyEnDe tAnRıNıN YoLuNdAn oLdUm sEbEp sEnSıN BuTuN GuNaHlArImA SeVdIkÇe sAyEnDe gUnAhKaR OlDuM Bu aLemde ŞekLi Ben Koyar Ben Çiserim.oYunu BeN BaşlatıR BeN BiTirRiRiM.iŞiNe GeLMeSSe GaMe oWeR GüSeLiM

̸ҲҳҲÇeVrEnE BaK Ne gÖrÜyOrSuN? çIlE IçInDe sOnA ErIyOrSuN..yOk oLuYoRsUn,aNlAmIyOrSuN SeVdIğIn aN HeP KaYbEdIyOrSuN̸ҲҳҲ

ஐ๑((-_-))๑ஐ๑ AnıMSaNaN GöZLeR ๑ஐ๑((-_-))ஐ๑_ SeN HiÇ BeNiM OlMaDıNki Ya aKLın bAşKa yErDeYdi Ya yÜrEğIn

kİmSeYe SoRaMıYoRuM sEnİ!!!kİrLeNmE dİe hİç ÖpMeDiM yA...BeLkİ bAşKaSıNı SeVeRsİn dİe HiÇ sÖyLeMeDiM sAnA sEvDiĞiMi......


SiZ BNa GüLüORSuNuZ ÇnKÜ ß£N FarKLyM ߀N SiZe güLüOrUM CnKÜ HepİniZ AyNıSINIzZzZ!!


Esrar çektim gözlerim kanlı yürüyorum yolda tek delikanlı yüzümde 3.5jilet yarası o da kahpenin son hatırası


!!..NeFrEtIm sEvGiMiN ÖnÜnE GeCtI ArTıK AnLa hAyAt bAnA ZiNdAn oLsAdA KiMiN UmRuNdA..!!


!!..KıYaMeTe kAdAr iNşAlLlAh sÜrÜnÜrSüN YaRıNıN BuGüNüNdEn dE BeTeR gÖrÜlSüN DiLeRiM SeNiDe zAlImIn bIrI SeVsIn..!!


!!..UzUn zAmAn oLdU GöRüŞmEyElI HaSrEtLe sArIlIp öPüŞmEyElI..!!


_DuYdUm şImDi aRtIk bAşKaSı vArMıŞ NiŞaN NiKaH DüĞüN BiR ArAdAyMıŞ DüŞüNmEsI BiLe dElI EdEr BeNi sAnA BiR BaŞkAsI SaRıLaCaKmIş_


Sevdigimizi elimizden alanlara kolumuza jilet attıranlara kuytu köşede esrar cektirenlere isyanım ALLAHA degil ALLAHSIZLARA



BiR GüN TiTrEyErEk uYaNiRsAn bIl kI ReSmInI OpTüGüM GüNdÜr. AmA BiR GüN SeBeBsIz yErE GoZyAsLaRiN AkArSa, BiL Ki oLdÜgÜm gÜnDüR..




!!..EgEr bIrGüN ÖlÜmE GiDeRsEn bAnA GeL Ki sAnA SeNsIz oLmAnIn öLüM OlDuGuNu aNlAtAbIlEyIm..!!


Fakir birine balık verip bir gün doyuracağınıza ona balık tutmayı öğretin hergün doysun



nelere,alışmadıkki,acıya,gözyaşına,gün gelir mezar taşına



CİMBOMLUsan konuş ibret alsınlar;fenerliysen sus adam sansınlar



ERKEKLER AGLAMAZ DERLER EGER GOZ YASLARIM DENIZE DOKULSEYDI SAHILE VURAN DALGALAR SENI SEVIYORUM YAZARDI...!!!



mutsuz insanlar hep bişeyler beklerler bunu biliyorum.çünkü bende hep bişiler bekliyorum.ama bişeyler bekledigim için mi mutsuzum yoksa mutsuz oldugum için mi bişiler bekliyorum onu anlamıyorum



B€N!M KIRILG@NLIGIM AŞK@ S€N ÜSTÜN€ ALINDIN.....


BaNa bİr dAhA DöNmEnİ İsTeMiYoRuM SeNiN KiTaBıNı bEn çOkTaN KaPaTTıM En BüYüK HaTaYı SeNi SeVmEkLe YapMıŞıM . .



bütün kiremitlere seni çok özledigimi yazdım inşallah biri kafana düşerde seni özlemenin ne kadar büyük bir acı oldugunu anlarsın





bende bırkuş misali bir oradayım bir burda



Bizim Parasızlıktan Kestiremediğimiz Sakallarımız sosyete ***lerine Moda olmuş




EVDE KALMIŞ KIZLAR.ADINI YAŞINI KİLONU YAZ9060A YOLLA.AİLEN YERNE TURŞUNU BİZ KURALIM.İLK 50KİŞİYE TURŞU KAVONOZU HEDİYE



OğUzZz // iSTaNBuL YaNSa KaŞaRLaR eRiMeZ



Çok Sevdim Suç Sayıldı Hiçsevmedim Kabahat,,,İçimden Birses Diyorki,,, Ölde Kendini Arat...



YaŞaMaKsA SeVmEkK BeN HiçÇ öLMeDiMm SeNni SeViYoRuMmMmMmMm/


KaR$ıLıKSıZz A$KLaR V£ UyGuNSuz KaÇaMaKLaR $€Hrİ ''İSTANßuL


๑๑๑๏●◊º°‘¨ஐ๑¤ۣۜ..¤ஐ๑_______кαℓвιм_яαριм_ηєƒяєтιм_¢ єzαм_______๑๑๑[C*] [C*]


en büyük aptallık kendini akıllı sanmaktır

Gözℓєяιм gözℓєяιη∂є HαуαT ßυℓмυѕтυ ѕєηι göя∂ügüм∂є ѕαηкι zαмαη ∂υямυ$тυ нαуαт уηι ßαѕℓαмı$ UмυтѕυZ gєçмιşιм ¢σктαη υηυтυℓмυ$тυ


Sen İSTANBUL'u bacaklarının arasına almışsın Aferin HELAL OLsun işi KAPMIŞSIN..


oĞuZz//AlLaH GüCü eRkEğE GüZeLlIğI KaDıNa vErMiŞ nE YaZıKkI HeRsEyI YeNeN GüÇ BiR GüZeLlIğE YeNiLmIş



AyRıLıĞıN AcIsInI BeNdE ÖğReNdIm aĞlAmAyIn bEn sIzDeN De bEtErIm eĞeR IçInIz dE DeRtLi yOkSa bEn dErT LiYiM HePiNiZe yEtErIm!!


SeN BiR CeHeNnEm oLsAyDıN SaNmAkI SeNdEn vAzGeÇeRdIm sAnA UlAşMaK IçIn bIlSeN Ne gÜnAhLaR IşLeRdIm.


Bu dÜnYa uZuNcA BiR YoLuN BaŞı, O MeZaR DeDiĞiN BiR SıNıR TaŞı, ÖmÜr iKi gÜnLüK ImAn sAvAşI, hEr aN BiTeBiLiR FaRkInDaMıSıN?


BiR KaĞıT BiRdE KaLeM VeRiM SaNa , nE YaZmAk iStIyOrSaN KeNdIn yAz sAnA , SiLgImI BoŞvEr mEkTuP DeĞiL Bu kAdEr!!!


ZaNnEtMeKi gÖzLeRm sAnA BaKtIkÇa bIkAcAk öLsEm rUhUm dAiMa sEnNlE KaLaCaK KaPaNıRsA GöZlErM HaYaTa sOn sÖzÜm sEnI SeViYoRm oLaCaK

0 yorum:


Msn Nickleri by msn nickleri