22 Ağustos 2007 Çarşamba

Karizma Nickler ve Ayrılık Nickleri

her sözümüz dudakLarda qüLü$ oLdu.. dönme ihtimaLi yoq artıq, o qüLü$Lér dü$ oLduu!!!


KaRaNlIkTaN DüŞmEk üZeReYiM Ya eLiMdEn tUt YaDa tÜm gÜcÜnLe hAyKıRıP bİr sİLLe VuR BaNa.......


Mal Sahibi, Mülk Sahibi Hani Bunun İlk Sahibi ? Malda YALAN, Mülkte YALAN al birazda sen oyalan...


TiP VaR SaNkİ 1NumArA kArIkIz pEşİnDe SaNkİ AbAzA rEsEt AttIk sEnİnLe aNıLaRa S****im dİssLeRiNi KaLıRsIn OrTaDa!!


kaderimse belalı aşkın severek yaşarım, ağlarım yokluğundan yanarım, ben aşkını tek başımada yaşarım.


çok tatlısın şekerim,ne yazık ki diyetteyim!!


BuNdan SonRa haYatImI ot qibi ya$amaya karar verdim ..isteyen basıp qecer isteyen yakIp icer.


simSiyah yine heR taraF.. yaLnı$ düzen , yaLnı$ zaman..


ne yani ? bundan sonRa gözLeri cennet kokan sevgiLim yok mu benim..


ne yani ? bundan sonRa teNine biR yabancımı dokunaCak seNin?..


heR a$k biteRmi$ birGün biLdim.. heR a$k biteRmi$ biRGün öGreTiLdim..


bazen kendi göLgene baSar sendeLerSin ısSız biR soKakTa..


iS karaSı gibiyim o temiZ eLLeRinde..diL yaRası gibiyim o maSum sözLerinde..


Son neFesim Sende kaLmı$ öLemiyorum ....


uyumaK zor , uYanmaK KoLay oLacak .. Saßahı ipLe ceKeceKsin .. Ne qeceLer rahatLatacak seNi Ne quNduzLer , öLmeyi isteyip öLemeyeceksin..!


Siyah biLé kaybétmi$ aSaLétini yokLuğunun karanLığında...


Geceler yastıgımda_! Ölümemi susadım "sana"mı bilmiyorum_?


Geceler/Anlar/Sorgular/Izdıraplar vardır da bir tek "O" yoktur işte.!


DüN NeLEr SöYLerD!n BaK BuGÜn CaYDıN BöYLe m! YapaRDıN SeVM!ş OlsaYdıN SaNa BeN TaPArDım BeN!M OlsAyDıN!..


son vedanın adını elveda koydum..


göte geldi aşkımız ikimizde şaşkınız


onun benım için agladıgıı her damla gözyasında ben derin sularda boğuldum


' ஐ๑((-_-))๑ஐ๑ _nickiniz ne ise yazın ben adımı sildim_ ๑ஐ๑((-_-))ஐ๑ $€v!Ld!ğ!n! ß!Lm€d€n öL€$!y€ $€vm€,$onR@ $€v€nd€ $€n oLur$uN,ÖL€Nd€eee....


' ஐ๑((-_-))๑ஐ๑ _nickiniz ne ise yazın ben adımı sildim.._ ๑ஐ๑((-_-))ஐ๑ __$€vg!L€R $@ht€.....T!pL€R K@Hp€.....h@y@t!n!z pL@n.....@L@yInIz y@L@nNn a.q:@


BiRaZ KiBiRLiYmİşim.. :O Bi SLm VeRmEzMiŞim.. :O bİrAz AcAYiPmİşİM.. :O GaLiBA DeLiYmİşim. doru oLabİLRmi acAbA...:P:P


gençliğimi geri verseler,bu kez en çok kendimi severim.veririm o yaride kime sevdirirse sevdirsin.kimi öldürürse öldürsün


kimi güldürürse güldürsün,umurumda değil kaşı gözü gül yüzü YILLARIM GİTTİ,YILLARIM GİTTİ!....


elimi birden tutmaz oldu nasıl diye çırpınırken beni bi anda sevmez oldu..bi an bile ayrılmasken..şimdi görmek hayal oldu...


bırakıp gittiğin kalbinse elbet birgün geri döneceksin...


~S~I~K~I~L~D~I~M~ Y~A~L~N~I~Z~L~I~K~T~A~N~


GiDeN SewGiLideN Artıq VeFa BeKLeNMeZz(miş)!!BiR GüN GüCüM BiTeRdE İsYaN EdErSeM...BeNi O İsYaNKaR SeWDaLaRa GöMünnnnnnnnnn!!!


SeNi GöRDüĞüM GüNü, SeVDiĞiMi uNuTSaM... BiR BaŞKa DüNYa BuLSaM, iÇiNDe SeN oLMaSaN


AğLayp inLeyp hiç aCı Çekme!Bir aNda GönLündeN SiLiver GitSin..Aldırma ArdınDan ağLyaN Benim..Komik Bir Fıkra Gibi GüLüvr Gitsn!!


Zaman..Ah Zaman!Hem dost,hem düşman.Hem mazlum,hem zalim..Aktıkça köpüren nehir,durdukça kuduran şehir..


Göremezler... İzin Wermessem Üzemezler... Çözemezler... Benim Bir Düşüm War ki Asla Bilemezler...!!!


Vazgeçiyorum… Sıkıldım ben artık bu oyunlardan, bu sevgi nedir bilmez insanlardan!!....


Anlamı Yok Doğan Hergüne Lanet Bu cocuk Sensiz Yapamadı AFFET


SiLDiKLERiM vardir bir de, !!!onlar YANLI$LARIM ve Pi$MANLIKLARIMdir Adlari anilmaz, hatirlari sorulmaz Sadece ""BEDDUALARIMDIR..


A$k Yarı yoLda kaLdı N€yL€yim ?! Korkmuorum ߀n ßuyum, ßöyL€yiM !!!


Ooofff n yaptm bn sna, nicin boguosn Yalan A$kınla..Can yakmaksa, yaktin iste.. İntikamsa, aldin iste..Bitirmekse tükendim biLe


Y.O.K Artık Sana Ait T€K Zerre ßünyemde..Sen koca ßir HİÇ oldun ßen'de, €ttiğin T€K cümle ile..!


A$k'La SakLanßaç oYnuorm !! En iisi içimdn 9'a kadar saymaK we onu oLduğu Yerde Unutmak...!


Ay deiL mewsim deiL '1 Ömür' Geçti Sensiz.. Keşke böyLe sewmeseydim, ağLıorum çaresiz..!


bu son aLdaNışım soN yıkıLışım oLacak GeLseN de boş artıq geLmeseNde, beN yokum


' Káç öLüm wáЯ$á qözéé áLdm háyáTımıı çöPé áTtm Tüm RüyáLaЯ Káßu$ Y!né KoЯkuy0ruMmM..!


ésKı yeRıN| kaLbımDe aRama...ѕéη qozumDen aKan seLe kaRı$†ıN...!!!


maDemkı ermeNısın bır kere werméLısın madeMkı ruMsun bırak ıcınDe duRsun maDem kı TürKsun gosTer urKsun


uMutLar TuKéNDi GéNé iÇiYoRum aNNé. .


*Nereden bileceksin silaHıMıN şarJöRüne mermi DiYe SeNi KoYup DeFalArCa KaLbiMe SıKtıĞıMı???:


*Hayatımın gerçek öyküLerine ayrıLan ßi fiLmin soundTrack’indeyim


*kaLßin kadar konuş…!!!


*Bu gün ben sensiz isem inanki yarın sende bensiz kalacaksın


* senin içinde ßen ßitmiş oLsaydım ßenim içimde sen ya$ıyor oLmazdın…!!

0 yorum:


Msn Nickleri by msn nickleri